AdmMit er et digitalt styringssystem for bedrifter med personell og materiell. Systemet er bygget for transport- og entreprenørbransjen, men kan også brukes innenfor andre bransjer. Ved inngangen 2024 passerer AdmMit 300 kunder med over 14 000 brukere, og er representert i alle landets fylker.
AdmMit sikrer at små og store bedrifter kan øke fokuset sitt på kvalitetsoppfølging ved å digitalisere og forenkle tidkrevende prosesser. AdmMit er modulbasert og samler all nødvendig informasjon på en plass slik at du som leder vil få bedre oversikt over din bedrift og dine ansatte.
Vi vet hvor viktig det er med kvalitet i alle ledd i en bedrift og hvor vanskelig det er å holde fokus på dette i en travel hverdag. Ved å bruke AdmMit som system får den ansatte og ledelsen en mye bedre oversikt som gir nåtidsinformasjon samlet på en plass:
Våre ansatte har høy kompetanse og god forståelse på drift. Vi har stort fokus på kundetilpasning, og hos oss er support alltid inkludert.
Velger du AdmMit som ditt styringsverktøy får du mer tid til det det som virkelig betyr noe, dine kunder og dine ansatte.